Kraj

Telekomunikacja Polska SA zastanawia się nad rozpisaniem przetargu na obsługę swojego budżetu reklamowego

Koncern telekomunikacyjny Telekomunikacja Polska SA (TP SA) nie podjął jeszcze decyzji w sprawie rozpisania przetargu na obsługę swojego budżetu reklamowego....

Koncern telekomunikacyjny Telekomunikacja Polska SA (TP SA) nie podjął jeszcze decyzji w sprawie rozpisania przetargu na obsługę swojego budżetu reklamowego. Informację tę potwierdził rzecznik prasowy firmy Michał Potocki, nie podał jednak żadnych szczegółów. “Nie potrafię w tej chwili powiedzieć, które agencje reklamowe zostaną do niego zaproszone ani jakiego zakresu obsługi firmy przetarg będzie dotyczył” – powiedział. Dodał, że w sprawie jego rozpisania nie została podjęta ostateczna decyzja, choć nie wyklucza, że taka ewentualność jest bardzo prawdopodobna. Agencją reklamową pracującą obecnie dla TP SA jest NoS/BBDO (budżety reklamowe TP SA obsługiwane są także przez agencje reklamowe McCann-Erickson i Publicis w zakresie działań skierowanych do klientów biznesowych), która ma do końca br. podpisany kontrakt. Zadaniem tej agencji jest przede wszystkim budowanie wizerunku koncernu, choć większość przygotowywanych przez nią kampanii ma charakter wizerunkowo-produktowy. Michał Sorówka, dyr. generalny agencji NoS/BBDO, twierdzi, że współpraca z tym klientem potrwa co najmniej do końca pierwszego kwartału 2002 r. Agencja już rozpoczęła pracę nad projektami, które będą realizowane w tym okresie. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że nad nową kampanią TP SA o charakterze stricte wizerunkowym trwają już prace, ale przeprowadza je inna agencja, której nazwa nie została ujawniona. Planowaniem i zakupem mediów dla TP SA zajmuje się dom mediowy Media Direction. Jednocześnie koncern reorganizuje swoje struktury marketingowe. Dotychczasowy dział marketingu został podzielony na dwie części: pion klientów biznesowych i pion klientów indywidualnych. Powstał ponadto pion komunikacji marketingowej odpowiedzialny za całość działań reklamowych. Najprawdopodobniej w jego gestii pozostanie decyzja o rozpisaniu przetargu. (AMS)