Kraj

Brasil rozbudowuje struktury

Wkrótce usługi interactive i design będą oferowane niezależnie od głównej agencji reklamowej.

Brasil Interactive, niezależna spółka należąca do agenci Brasil, zamierza od września br. zaproponować swoje usługi klientom także spoza portfolio agencji macierzystej. Zespół Brasil Interactive, obecnie sześcioosobowy, zarządzany jest przez Dominika Tomasika, head of interactive. Realizuje obecnie projekty m.in. dla: Pekao SA (duży projekt związany z usługami assistance), BOŚ i Scan Holiday. Agencja jest także w trakcie przygotowywania dużej realizacji dla jednego ze swoich klientów, której start jest przewidziany na wrzesień br.

– Dopiero po tym wydarzeniu zaoferujemy usługi Brasil Interactive klientom zewnętrznym – mówi Michał Wronecki, client service director & partner w Brasil. Na tym etapie nie informuje, jakiego klienta dotyczy ten projekt.

Brasil inwestuje także w rozbudowę dwóch pozostałych spółek: Brasil Design i Brasil DTP.

W Brasil Design pracuje obecnie Radosław Decewicz, designer. Od sierpnia br. dołączy do niego kolejny designer. Jego personalia nie zostały podane. Według Wroneckiego w miarę rozbudowy kompetencji Brasil Design również jej usługi będą oferowane niezależnie. Tu jednak data nie została sprecyzowana. Brasil Design pracuje obecnie m.in. dla BOŚ.

W sumie Brasil zatrudnia 33 osoby na etatach i freelancerów. W związku z rozrastającymi się strukturami pojawiła się potrzeba powołania nowego stanowiska – office managera. Objęła je Marta Wojciechowska.

Kluczowi klienci Brasil to: Netia, BOŚ, Pekao SA, Radio Zet i Scan Holiday.