Kraj

Magazyn "Śledczy" pod marką "Focusa"

Wydawca postanowił poszerzyć markę magazynu popularnonaukowego o tematykę reporterskośledczą.

Magazyn "Śledczy" pod marką "Focusa"
Wydawnictwo G+J Polska, wydawca m.in. miesięcznika popularnonaukowego “Focus”, wprowadza na rynek pod jego marką (jako “Focus wydanie specjalne”) nowe pismo o tematyce reporterskośledczej “Śledczy”.

Pieczę redakcyjną nad nowym tytułem objął Artur Górski, dziennikarz miesięcznika “Focus Historia”, korespondent wojenny, historyk i pisarz.

Pierwszy numer ukazał się dzisiaj, a w nim artykuły autorstwa m.in.: Piotra Pytlakowskiego, Bogusława Wołoszańskiego, Ewy Ornackiej, Andrzeja Gassa, Wojciecha Sumlińskiego oraz Igora Miecika.

Pismo wydawane jest w nakładzie 100 tys. egz., o objętości 100 stron, w cenie 6,90 zł.

Pierwszemu numerowi “Śledczego” będzie towarzyszyło wsparcie marketingowe, które obejmie punkty sprzedaży Empik i HDS, prasę: “Auto Świat”, “Logo”, “Top Gear”, “Chip”, “Newsweek” i “Wprost”, a także tytuły G+J: “Focus”, “Focus Ekstra”, “Focus Historia” i serwis Focus.pl. Za kreację i dobór mediów odpowiada dział marketingu G+J Polska.