Kraj

"Super TV" - nowy, piąty tygodnik telewizyjny Wydawnictwa H. Bauer

Wydawnictwo H. Bauer wprowadziło nowy tygodnik telewizyjny "Super TV". Jest to już piąty tygodnik Bauera o tej tematyce, po "Tele...

Wydawnictwo H. Bauer wprowadziło nowy tygodnik telewizyjny “Super TV”. Jest to już piąty tygodnik Bauera o tej tematyce, po “Tele Tygodniu”, “Teleświecie”, “To i Owo” oraz “Imperium TV”. “Super TV” ma zapewnić wydawnictwu obecność w segmencie najtańszych tygodników telewizyjnych, gdzie Bauer nie był obecny. Za “Super TV” trzeba zapłacić zaledwie 80 gr, podczas gdy za “To i Owo” 1,9 zł, a za “Imperium TV” – 1,45 zł. Nowe pismo ukazało się w nakładzie 300 tys. egzemplarzy. Ma 36 stron, z czego 32 są drukowane na papierze gazetowym podwyższonej jakości, natomiast okładka na papierze kredowanym. “Super TV” przedstawia program 33 stacji telewizyjnych. Ma także elementy magazynowe, takie jak ciekawostki o sławnych postaciach, krzyżówki z nagrodami, horoskop. Wejściu pisma towarzyszy kampania promocyjna przygotowana przez Wydawnictwo H. Bauer. Wykorzystano: TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz RTL7, plakaty małego formatu oraz inne własne tytuły wydawnictwa. Jak powiedziała Agnieszka Janowicz, szefowa marketingu Bauera, wydawnictwo spodziewa się, że sprzedaż “Super TV” powinna ustabilizować się na poziomie dwustu kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy. Agnieszka Janowicz poinformowała też, że przyszedł efekt zaplanowanej jakiś czas temu, silnej i długofalowej kampanii głównego pisma kobiecego Bauera, czyli tygodnika “Tina”. Według posumowań działu kolportażu Bauera ostatni numer “Tiny” z młodą parą na okładce sprzedał się w blisko 100-proc. nakładzie (sprzedaż wyniosła 494 tys. egzemplarzy). Inwestowanie w “Tinę” jest ambicją Bauera. “Tina” działa na bardzo konkurencyjnym rynku tygodników kobiecych. Bauer chce ustabilizować sprzedaż “Tiny” na poziomie minimum 350 tys. egzemplarzy. Ostatnio jej sprzedaż wyraźnie się wahała. Według podsumowań działu kolportażu Bauera było to między 192 tys. a 317 tys. egzemplarzy. (KP)