Kraj

Firma US Pharmacia rozpoczęła kampanię reklamową leku Ibuprom

Rozpoczęła się kampania reklamowa Ibupromu, leku przeciwbólowego produkowanego przez firmę US Pharmacia. Kampania potrwa do końca roku. Główne hasło kampanii...

Rozpoczęła się kampania reklamowa Ibupromu, leku przeciwbólowego produkowanego przez firmę US Pharmacia. Kampania potrwa do końca roku. Główne hasło kampanii to: “Ibuprom – najlepiej sprzedawany w aptekach lek przeciwbólowy”. Strategię i kreację reklamy przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Poland. Główne medium kampanii to telewizja. Spoty pojawiają się w TVP1 i TVP2, RTL7 i TVN. “Celem kampanii jest wzrost świadomości marki oraz poinformowanie klientów, że Ibuprom jest liderem na rynku leków przeciwbólowych dostępnych w aptekach” – mówi Jerzy Radziwanowski, category manager w firmie US Pharmacia. Kampanii reklamowej w telewizji będą towarzyszyły szeroko zakrojone akcje marketing services w punktach sprzedaży. Firma US Pharmacia nie ujawniła informacji na temat wysokości budżetu kampanii. (PM)