Rozpoczęła się kampania reklamowa Ibupromu, leku przeciwbólowego produkowanego przez firmę US Pharmacia. Kampania potrwa do końca roku. Główne hasło kampanii to: “Ibuprom – najlepiej sprzedawany w aptekach lek przeciwbólowy”. Strategię i kreację reklamy przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Poland. Główne medium kampanii to telewizja. Spoty pojawiają się w TVP1 i TVP2, RTL7 i TVN. “Celem kampanii jest wzrost świadomości marki oraz poinformowanie klientów, że Ibuprom jest liderem na rynku leków przeciwbólowych dostępnych w aptekach” – mówi Jerzy Radziwanowski, category manager w firmie US Pharmacia. Kampanii reklamowej w telewizji będą towarzyszyły szeroko zakrojone akcje marketing services w punktach sprzedaży. Firma US Pharmacia nie ujawniła informacji na temat wysokości budżetu kampanii. (PM)