Kraj

Orange realizuje projekt "Kanma" [WIDEO]

Operator oparł koncept kreatywny ostatniej kampanii na zabawie słowami.

Nowa reklama sieci komórkowej Orange (PTK Centertel/Grupa TP), przygotowana przez agencję reklamową Leo Burnett, opiera się na pomyśle zabawy słowami. Na podobnej zasadzie sieć komórkowa Plus (Polkomtel) reklamowała “Wielką Wyprz” (od słowa wyprzedaż).
W reklamie Orange zagadkowe “Kanma” to zbitka – urywek z hasła: “W taryfach Pelikan masz 5000 SMS-ów”.

Orange realizuje projekt "Kanma" [WIDEO]
Orange realizuje projekt "Kanma" [WIDEO]

Film reklamowy:

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJb_Bb9kw4cY%26hl%3Dpl_PL%26fs%3D1%22%7D


Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.