Kraj

Szef marketingu AmRestu odchodzi

Po pięciu latach Zoltan Lukac rozstaje się z operatorem sieci KFC, Pizza Hut i Burger King.

Zoltan Lukac, chief marketing officer, rozpoczął pracę w 2005 r., kiedy AmRest skończył współpracę z firmą Synergy Marketing Partners działającą na zasadach outsourcingu i tworzył wewnętrzny dział marketingu.

Lukac wcześniej pracował w Kraft Foods Polska na stanowisku business development directora odpowiedzialnego za dział away from home, który zajmuje się rozwijaniem biznesu w kategorii HoReCa. Wcześniej był marketing managerem Kraft Foods w Meksyku i Peru. W Polsce ma pozostać do końca roku. Nazwisko jego następcy nie jest znane.

Nie jest jedynym topowym menedżerem AmRestu, który odchodzi – wcześniej z firmą rozstał się Tomasz Piotrowski, new brands & marketing performance director CEE, który przeszedł do Samsunga. Urszula Mucha, dyrektor marketingu KFC na region CEE, przeszła do firmy P4, operatora sieci komórkowej Play, i zajmie się zarządzaniem działem komunikacji marki.