Kraj

Bauer odświeża tytuły yellow

Trzy największe tytuły yellow przechodzą wakacyjną metamorfozę. Zyskują na objętości, a "Życie na Gorąco" promowane będzie w telewizji.

Wydawnictwo Bauer wprowadziło zmiany w trzech magazynach z segmentu yellow. “Na Żywo” zwiększyło objętość o osiem kolumn. Cena tygodnika wzrosła o 5 gr i wynosi 1,40 zł. Grubsze będzie także “Takie Jest Życie”. Cena pisma pozostaje bez zmian (1,69 zł). Oba tytuły wsparte będą promocją w punktach sprzedaży.

Nowy layout zyskało “Życie na Gorąco”. Tytuł promowany będzie w punktach sprzedaży i w telewizji. Za kreację reklam odpowiada dział marketingu pionu rozrywkowego. Layouty przygotowała Dorota Kaleta, dyrektor artystyczny segmentu. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC. Nieznana jest wartość budżetu kampanii.