Zagranica

Henkel zaniepokojony fuzją WPP i Tempus

Decyzja o przejęciu Tempus Group przez WPP wywołała zaniepokojenie wśród klientów grupy. Henkel poprosił dom mediowy CIA, który zajmuje się...

Decyzja o przejęciu Tempus Group przez WPP wywołała zaniepokojenie wśród klientów grupy. Henkel poprosił dom mediowy CIA, który zajmuje się obsługą jego budżetu szacowanego na 225 mln dol., o przedstawienie propozycji dotyczących rozwiązania problemu konfliktu interesów. Należący bowiem do WPP dom mediowy The Media Edge współpracuje z rywalem Henkla – firmą Colgate-Palmolive. Ian Gallois, media director w Henklu, podejmie decyzję o dalszej współpracy z CIA na początku grudnia br. Przedłużające się rokowania między WPP i Tempus spowodowały, że Gallois przerwał przegląd domów mediowych obsługujących budżety Henkla. Oprócz CIA z Henklem współpracują również Carat i OMD.