Kraj

Wrigley bez dyrektora marketingu

Były dyr. marketingu producenta gum odpowiada za innowacje w browarze.

Radosław Pawlak, dyrektor marketingu w Wrigley Poland, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. innowacji w Kompanii Piwowarskiej. Stanowisko to podlega bezpośrednio wiceprezesowi ds. marketingu.

Pawlak zajmuje się realizacją zadań w obszarze innowacji i szerokiego rozwoju kategorii.

Ostatnio, od 2007 r. był dyrektorem marketingu w Wrigley Poland. Z firmą tą związany był od 1995 r. Najpierw przez sześć lat był marketing managerem. W 2003 r. objął podobne stanowisko w niemieckiej spółce Wrigley GmbH. Dwa lata później awansował na marketing directora.

Obecnie w Wrigley Poland funkcja dyrektora marketingu pozostaje nieobsadzona. Nie ma też decyzji, czy będzie prowadzona rekrutacja na to stanowisko.

Obowiązki dyrektora marketingu przejął na razie Maciej Wysocki, general manager w Wrigley Poland.