Kraj

13th Street zastąpi markę Hallmark

Nowy kanał telewizyjny ma łączyć w ramówce najbardziej popularne seriale Hallmarka oraz nowe produkcje.

Universal Networks International w ramach globalnej strategii zastąpi w Polsce kanał Hallmark nową stacją 13th Street Universal. Będzie ona dostępna od 13 września br., a jej zasięg będzie taki sam jak Hallmarku.

13th Street Universal to kanał bazujący na serialach i filmach kryminalnych, prawniczych oraz sądowych. Poza znanymi z Hallmark pozycjami, takimi jak kolejne edycje serialów “CSI”, w nowym kanale pojawią się m.in.: “Nowe gliny”, “Prawo i porządek”, “Podkomisarz Brenda Johnson”, “Dowody zbrodni” oraz “Braterstwo”.

Wprowadzeniu kanału towarzyszyć będzie kampania marketingowa, która obejmie m.in. działania w telewizji, akcje w Facebooku i najpopularniejszych portalach ogólnopolskich, reklamy prasowe w tytułach telewizyjnych i prasie branżowej oraz promocję wśród pięciu operatorów telewizyjnych (Vectra, UPC, Cyfra Plus, Toya oraz Multimedia). Stacja nie podaje nazw agencji, które zajmą się realizacją kampanii, ani wielkości budżetu.

Globalna strategia Universal Networks International zakłada rozbudowę kanałów o własne produkcje, takie jak powstająca we współpracy z Syfy International “Haven” oparta na powieści Stephena Kinga.

W ciągu trzech ostatnich lat liczba kanałów Universal wzrosła z 14 do 70. W ramach strategii Universal wyłonił pięć kluczowych kanałów, które zamierza rozwijać: Syfy Universal (w Polsce pojawi się jako SciFi Universal), Diva Universal, 13thStreet Universal, Universal Channel oraz Studio Universal. Obok takich usług jak HD czy VoD stanowi to podstawowy element strategii ekspansji. Na razie nie wiadomo, kiedy nowe stacje ruszą w Polsce.