Kraj

SiroScan z Disneyem wspierają debiut zapachu Avril Lavigne

Akcja promocyjna wokół programu "My Camp Rock" będzie jednym z elementów kampanii nowego zapachu młodej piosenkarki.

Firma SiroScan, dystrybutor kosmetyków, wprowadza na rynek kolejny zapach popularnej piosenkarki Avril Lavigne. Tym razem będą to perfumy Forbidden Rose. Koncepcja marketingowa tego debiutu opiera się na działaniach promocyjnych wokół programu “My Camp Rock” i filmu “Camp Rock 2”. Przy realizacji tego projektu SiroScan współpracuje z kanałem Disney oraz domem mediowym MediaCom Warszawa.

W ramach akcji marka nowych perfum będzie m.in. sponsorem programu “My Camp Rock”, muzycznego reality show dla młodych osób, otrzyma wsparcie online na stronie Disney.pl (reklamy bannerowe, minisite Avril Lavigne Forbidden Rose w serwisie Camp Rock), pojawią się stickery na płytach CD ze ścieżką dźwiękową “Camp Rock 2” oraz ulotki z próbkami Forbidden Rose w DVD z filmem.

Wartość budżetu kampanii nie została podana.