M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dwie agencje w przetargu Lecha

Agata Małkowska-Szozda | 25 sierpnia 2010, 06:00

Grey i McCann Erickson na short-liście.

Kompania Piwowarska, producent m.in. piwa Lech, który zakończył po trzech latach współpracę z agencją Grandes Kochonos (MMP24 z 19 lipca br.), finalizuje przetarg reklamowy, który ma doprowadzić do wyboru nowej agencji do obsługi tej marki.

Z naszych informacji wynika, że do badań skierowane zostały propozycje dwóch agencji z czterech, które Kompania Piwowarska zaprosiła do przetargu: Grey i McCann Erickson.

Przedstawiciele Kompanii Piwowarskiej nie ujawniają nazw startujących w przetargu firm, ale z naszych informacji wynikało, że na liście były ponadto BBDO i Brasil (MMP24 z 26 lipca).

Agencja prawdopodobnie ma być wybrana na początku września, ale nie jest wykluczone, że zwycięzców poznamy jeszcze w tym tygodniu.

Informacji tych nie udało nam się potwierdzić z przedstawicielami Kompanii Piwowarskiej.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,