M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reklamy wideo online robią mniejsze wrażenie na konsumentach

( red. ) | 25 sierpnia 2010, 06:00

Deloitte na podstawie sondażu twierdzi, że reklamy wideo wywierają mniejszy wpływ na konsumenta niż na przykład bannery.

Z badania wynika, że nadal największy wpływ na konsumenta ma reklama TV. Respondentów poproszono o wskazanie, które trzy formaty reklamowe wywierają na nich największy wpływ.

Wideo online wymieniło zaledwie 3 proc. respondentów, 4 proc. wskazało na bannery, a 5 proc. na kino, zaś na aplikacje reklamowe na iPhone/iPad/iTouch - zaledwie 1 proc.

Najwięcej respondentów wskazało TV (56 proc.), a dzienniki - 30 proc.

Spoty TV znalazły się też na czele listy reklam najlepiej zapamiętywanych w tym roku (52 proc.), za nimi były dzienniki - 10 proc.

Niestety, 13 proc. respondentów przyznało, że nigdy lub prawie nigdy nie ogląda breaków reklamowych w całości, a 86 proc. która korzysta z PVR-ów, przewija je.

Badanie przeprowadzono na próbie 4199 osób reprezentujących całą populację Wielkiej Brytanii.

(na podstawie "BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , ,