M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

13th Street dla obecnych i nowych odbiorców

Joanna Dziwisińska | 25 sierpnia 2010, 06:00

Po rebrandingu Hallmarka na 13th Street kanał ma przyciągnąć także młodszego widza.

Universal Networks International chce, aby po zmianie kanału Hallmark na międzynarodową markę 13th Street był on bardziej atrakcyjny dla młodszego odbiorcy. Pozostawiając najbardziej popularne pozycje programowe dawnego Hallmarku, nadawca pragnie utrzymać dotychczasowych odbiorców.

Główną grupą docelową stacji jest mieszkaniec większych miast w wieku 25-45 lat, z lekką przewagą kobiet. Nowa stacja na antenie zadebiutuje 13 września br. Wraz z jej debiutem ruszy kampania reklamowa realizowana wspólnie z domem mediowym Starlink. Adaptacją reklamową firma zajęła się we własnym zakresie.

Miesiąc później zostanie przeprowadzony także rebranding SciFi Universal na SyFy Universal. Jednak będzie to mniejsza inwestycja marketingowa, oparta przede wszystkim na promocji programów. Universal Networks International nie podaje wielości budżetów reklamowych przeznaczonych na te działania.

Jak mówi Laximi Hariharan, marketing director CEE Universal Networks International, na razie koncern nie planuje wprowadzenia kolejnych nowych kanałów i skupi się na wzmacnianiu obecnych. W przyszłym roku prawdopodobnie zostanie wprowadzony kanał w wersji HD. Nie podano jednak, która z marek zadebiutuje w tym formacie i kiedy.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,