Kraj

Odświeżone bąbelki

Aero ma zmienione logo i opakowanie.

Odświeżone bąbelki

Nestle Polska wprowadziło do sprzedaży batony Aero w nowej odsłonie.

Zmieniono opakowania i logo produktu. Nowy design opakowań Aero ma podkreślać charakter marki – więcej na nim czekoladowych bąbelków. Kolorystyka opakowań została dopasowana do koloru każdej z czekolad. Nestlé Aero Mleczna dostępna jest w kolorach czekoladowego brązu, a Nestlé Aero Mleczno-Biała – w odcieniach kremowych. Odmienione logo batonów jest bardziej nowoczesne od poprzedniego.

Czekolady Nestlé Aero dostępne są w dwóch formatach – baton 35 g i tabliczka 74 g, w sugerowanych cenach ok. 1,65 zł i ok. 3,49 zł. Równolegle ze zmianą designu Aero do sprzedaży wprowadzono limitowaną edycję batonów o smaku truskawkowym – Aero Milk & Strawberry.

Nowe opakowania Nestlé Aero, w tym limitowanej edycji, przygotowała agencja Lemon Tree. Marketer nie ujawnia, czy zmienione Aero będzie promowane kampanią.