Kraj

Góralska, Nowosielski i Kubuj autorami reklam promujących prasę

W ciągu najbliższych kilku dni ruszy kampania promująca zalety prasy jako medium reklamowego. W akcji wykorzystane zostaną odręcznie narysowane layouty przedstawicieli agencji, domu mediowego i stratega.

Komisja ds. promocji prasy Polskich Badań Czytelnictwa na początku września br. ruszy z kampanią reklamową promującą zalety prasy. Jej celem jest pokazanie tego medium jako wartościowego nośnika reklamowego, i to w momencie rozpoczęcia kolejnego sezonu reklamowego. Strategię kampanii opracowała firma Kubuj Strategia, która także doradza PBC.

Na potrzeby kampanii specjalne layouty narysowali: Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca PanMedia Western, Michał Nowosielski, executive creative director Young & Rubicam, oraz Dariusz Kubuj z firmy Kubuj Strategia. Komisji szczególnie zależało na udziale przedstawicieli środowiska reklamowego, które najbardziej wiarygodnie może przedstawić wartość prasy.

Kampania obejmie na razie media branżowe. Być może zostanie rozszerzona na inne tytuły. Dokładna wartość budżetu kampanii nie jest znana. Na tegoroczne działania promocyjne komisja zamierzała wydać ok. 0,5 mln zł.