Kraj

Agencja interaktywna Econa stworzyła internetową stronę metlife.pl

Agencja interaktywna Econa z Sopotu przygotowała stronę internetową Metropolitan Life Ubezpieczenia na Życie SA. "We współczesnym świecie nie da się...

Agencja interaktywna Econa z Sopotu przygotowała stronę internetową Metropolitan Life Ubezpieczenia na Życie SA. “We współczesnym świecie nie da się żyć bez strony internetowej. Teraz strona ma charakter czysto informacyjny, ale jest to pierwszy etap i planujemy, aby w przyszłości była ona bardziej interaktywna” – mówi Dorota Decewicz-Błaut, dyrektor marketingu w Metropolitan Life. W skład strony wchodzi dział informacyjny “O firmie”, gdzie internauci znajdą informacje zarówno o polskim oddziele firmy, jak i macierzystej firmie MetLife, dział “Oferta” z informacjami o produktach, dział “Kariera” pozwalający na złożenie aplikacji oraz dział “Kontakt” prezentujący placówki firmy na terenie naszego kraju i umożliwiający kontakt z agentami. Z poziomu strony metlife.pl są także dostępne linki do strony metlife.com oraz do oficjalnej strony komiksów Peanuts z racji tego, że jeden z jej bohaterów – postać psa Snoopy’ego – jest maskotką firmy. Metropolitan Life Ubezpieczenia na Życie SA istnieje na polskim rynku od 2000 r. W swoim portfolio posiada indywidualne oraz grupowe ubezpieczenia na życie. Jest własnością amerykańskiego koncernu ubezpieczeniowego MetLife. Sopocka agencja interaktywna Econa, która stworzyła stronę metlife.pl, współpracuje także ze Spółdzielnią Mleczarską “Maćkowy” i sopocką firmą LST, zajmującą się wdrażaniem programów komputerowych, dla których stworzyła witryny internetowe. (PU)