Kraj

"Puls Biznesu" wykorzystuje czytelników w reklamie

Wydawca chce wzmocnić swój wizerunek w grupach docelowych, które reprezentują czytelnicy.

"Puls Biznesu" wykorzystuje czytelników w reklamie
Bonnier Business Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową “Pulsu Biznesu”. W reklamie wykorzystano czytelników gazety, reprezentantów grup docelowych, czyli m.in. prezesów, menedżerów, samorządowców.

Do kampanii reklamowej wybrano przedstawicieli tych grup, którzy jednocześnie mieli ciekawe pasje, w tym np. taniec, pilotowanie samolotów.

Kampania została przygotowana i przeprowadzona we własnym

"Puls Biznesu" wykorzystuje czytelników w reklamie
zakresie.

Jak informuje Witold Mianowski, marketing manager gazety, wydawnictwo ma najbliższy kontakt z czytelnikami i wie, czego oczekują.

Wartość budżetu kampanii wynosi kilkaset tysięcy złotych. Wraz z kampanią ATL-ową będą prowadzone działania w sieci, w tym m.in. Facebooku, gdzie “Puls Biznesu” ma ponad 5 tys. fanów. Kampania potrwa kilka miesięcy.