Kraj

Startuje kampania wizerunkowa Cyfry +

Change Integrated autorem nowej platformy komunikacyjnej Cyfry +.

Cyfra + powraca w nowej odsłonie, a jej autorem jest agencja Change Integrated, która wygrała obsługę tej marki w przetargu zakończonym w czerwcu br.

Nowa platforma komunikacji kładzie nacisk na odświeżenie wizerunku Cyfry, a jej głównym celem jest wzmocnienie atrybutu marki premium dostarczającej rozrywkę najwyższej jakości. Przesłaniem marki jest nowy rodzaj doznań z oglądania telewizji i interakcji płynącej z niej. Kampanii towarzyszy nowe hasło marki “Cyfra+ otwórz oczy”.

Format kreatywny rozpoczyna 45-sekundowy spot telewizyjny, którego emisja zaczęła się 5 września – termin zakończenia nie został podany. Ideą jest metaforyczne przedstawienie rozrywki, jaką dostarcza Cyfra +, oraz niepowtarzalnych przeżyć, które wywołuje w odbiorcach.

Spot reżyserował Thornsten Herken, a reklama powstała w domu produkcyjnym Pro Production, za postprodukcję odpowiadało studio Badi Badi. Planowanie i zakup mediów leżały w gestii MPG.

Wraz z nową komunikacją marki pojawiły się również nowości w ofercie: nowe pakiety HD oraz kanały Polsatu.