Kraj

Nowa marka Orange One

Centertel wprowadzi nową markę pre-paid Orange One.

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange (Grupa Telekomunikacji Polskiej SA), wprowadzi na rynek nową markę dla ofert telefonów na kartę (pre-paid) – Orange One.

Będzie to już czwarta marka pre-paid w portfolio Centertela. Operator ma już bowiem marki Orange Pop (odziedziczoną jeszcze po Idea Pop), dotychczas pozycjonowaną jako marka dla młodszej, bardziej rozrywkowej grupy docelowej (jedna, płaska stawka na połączenia do wszystkich w standardzie), Orange Go – poświęconą starszym konsumentom (bardziej mainstreamowa marka), gdzie oferta na kartę jest z tzw. taryfą malejącą – im wyższa wartość doładowania, tym niższa cena za minutę połączenia i wiadomości, oraz Orange Free na kartę – dla klientów chcących korzystać z mobilnego internetu bez stałego miesięcznego abonamentu.

Planowanej daty wprowadzenia nowej oferty pod marką Orange One ani szczegółów jej pozycjonowania operator jeszcze nie ujawnia.

Platformę komunikacji reklamowej marek pre-paid Orange realizuje agencja Leo Burnett, natomiast media planuje i kupuje dom mediowy MEC.