Kraj

Niektóre rzeczy lepiej prezentują się w pionie [WIDEO]

"Przewrotna" reklama specyfiku na potencję.

Firma farmaceutyczna Walmark rusza z nową kampanią reklamową suplementu diety Permen. To preparat mający wpływać na poprawę jakości i długości erekcji oraz ożywienie i wzbogacenie życia seksualnego mężczyzn.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrdaG9P58Hyg%3Fhl%3Dpl%26fs%3D1%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

Agencja reklamowa Opus B przygotowała najnowszą kampanię reklamową dla preparatu Permen.

Jak twierdzi producent, powołując się na badania rynku OTC IMS Health za ub.r., marka od jej wprowadzenia na polski rynek w 2007 r. zyskała pozycję lidera w swoim segmencie. Sam rynek, jak wskazuje producent, nadal wykazuje tendencje wzrostowe.

Kreację reklamy przygotowała agencja Opus B, za produkcję spotu odpowiada studio Mojo Films, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa. Spoty 30- i 15-sekundowy będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich. Producent nie ujawnia czasu trwania kampanii.