Kraj

Gigaradość z Danonków

Danone reklamuje różne rodzaje Danonków: Mini, Mega i Giga.

Danone wystartował z kolejną kampanią Danonków zrealizowaną przez Young & Rubicam. Spot przedstawia kilkunastoosobową grupę dzieci, która bawi się klockami. Na potężnej przestrzeni, którą mają do dyspozycji, powstaje dom. Budują go z klocków w trzech rozmiarach dopasowanych do ich możliwości: trzylatki z najmniejszych klocków tworzą fundamenty, czterolatki stawiają ściany ze średnich klocków, a z największych pięciolatki układają dach. Sytuacja ta ma obrazować rosnące wraz z wiekiem możliwości, lecz także potrzeby dzieci.

Spot “Danonki Giga” w reżyserii Michała Gazdy zwraca uwagę na rosnące apetyty dzieci, prezentując jednocześnie dopasowane do potrzeb i wieku różne rodzaje Danonków: Mini, Mega i Giga. Na planie filmu pojawiło się dziesięcioro dzieci w wieku 3-5 lat.

Emisja spotu ruszyła w telewizji (główne stacje) 1 września br. Media zaplanował i zakupił  MediaCom.