Kraj

FireFly inwestuje w niestandardowe projekty

Klub i sklep internetowy idą w parze z poszerzaniem przez agencję kompetencji ATL.

FireFly Group będzie większościowym współwłaścicielem klubu w Warszawie, którego otwarcie zaplanowano na jesień br. Klub o nazwie De Lite obok zwykłej funkcji biznesowej ma stanowić atrakcyjne miejsce promocji marek. Będzie też wykorzystywany do eventów dla klientów agencji.

Koncepcja klubu wpisuje się w pozycjonowanie FireFly jako grupy zintegrowanej, łączącej kompetencje on- i offline oraz stawiającej na interakcję z konsumentem.

– Rozrywka daje doświadczenie, które jest bardzo pomocne przy promowaniu marek – mówi Marta Cyran, management board adviser FireFly Group. – Na tle naszej konkurencji wyróżnia nas niestandardowe podejście do rozwoju naszych kompetencji. Sami wielokrotnie namawiamy naszych klientów, by zrobili coś nietuzinkowego, i jesteśmy w tym wiarygodni. Sami też idziemy taka drogą – mówi Cyran.

Także na jesień br. zaplanowany jest debiut sklepu internetowego, którego asortyment zamykał się będzie w terminie “Męskie zabawki”. – FireFly ma się kojarzyć nie tylko z szeroko pojętymi usługami reklamowymi – podkreśla Cyran. – Ma to być miejsce, w którym nasi klienci dostaną odpowiedzi na wszystkie swoje pytania oraz rozwiązania dla wszystkich swoich problemów – dodaje Cyran.

FireFly, znana najbardziej z realizacji projektów internetowych, konsekwentnie inwestuje w poszerzanie usług ATL. Po rozstaniu z dyrektorami kreatywnymi (z firmy odeszli niedawno Jacek Pawlak i Dariusz Szubiak – patrz MMP24 z 20 lipca br.) trwają poszukiwania ich następców.

– Internet pozostaje naszym core businessem, ale potrzebne nam są osoby, które będą umiały poruszać się po wszystkich mediach – twierdzi Cyran. Nie wiadomo jednak, kiedy nowi kreatywni zostaną wybrani. Do tego czasu za zarządzanie działem odpowiada Jarosław Kubicki, digital & brand design creative director i Paweł Tomas, deputy creative director.

FireFly inwestuje również w rozbudowę działu strategii. Do zespołu dołączyła Klara Markiewicz, creative planner z EMLabu. Wkrótce zespół ma się powiększyć o kolejne nowe osoby. Obecnie trwa proces rekrutacji.