Kraj

Planete zmienia ramówkę i zastanawia się nad sprzedażą czasu reklamowego

Telewizyjny kanał tematyczny Planete zdecydował się na zmiany w ramówce. "Planete zmieniła twarz. Obecna ramówka jest prosta i czytelna. Ponadto...

Telewizyjny kanał tematyczny Planete zdecydował się na zmiany w ramówce. “Planete zmieniła twarz. Obecna ramówka jest prosta i czytelna. Ponadto zastosowaliśmy nową, bardziej kolorową oprawę graficzną” – mówi Olivier Stroh, zastępca dyrektora generalnego MultiThematiques, do której należy Planete. O 19.15 emitowane będą filmy przyrodnicze dla całej rodziny, a w tym (przez cały grudzień br. do połowy stycznia 2002 r.) filmy twórcy znanego z brytyjskiej BBC Davida Attenborougha. Kolejną nowością jest wprowadzenie wiodących tematów każdego wieczoru w ciągu kolejnych dni tygodnia. W prime time codziennie o 20.45 pojawią się filmy związane tematycznie z konkretną dziedziną. W poniedziałek będzie to “Sport”, we wtorek “Nasza planeta”, w środę “Cywilizacje”, we czwartek “Retrospektywy”, w piątek “Nauka i technologia”, w sobotę “Biografie i dokumenty historyczne”, a w niedzielę “Samoloty i maszyny latające”. 15 grudnia br. na antenie Planete pojawi się film dokumentalny pt. “Podaj cegłę, czyli polski socrealizm”, będący kooprodukcją kanału Planete z Telewizją Polską. Polska Planete prawdopodobnie zacznie sprzedawać swój czas reklamowy. “Technicznie jest to możliwie poprzez rozszczepienie sygnału. Nie wchodzi jednak w grę przerywanie filmów reklamami. Będą one obecne tylko w przerwach pomiędzy pozycjami” – mówi Frédéric Vinzia, zastępca dyrektora generalnego MultiThematiques, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż. (TK)