Artykuły weekendowe

Nowy rok szkolny rozpoczęty

Szkoły Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR startują wczesną jesienią.

Szkoła Strategii Marki, Akademia Komunikacji Marketingowej oraz Szkoła Brand Design rozpoczęły nabór na kolejny rok akademicki.

– Z nową siłą i entuzjazmem szkoły SAR-u wkraczają w kolejny rok akademicki. W tym roku udało nam się pozyskać do współpracy wielu znakomitych specjalistów – mówi Iwona Dynowska, project director w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Forma kształcenia, jak również wykładowcy – praktycy zawodu – zapewniają wysoki poziom edukacji, porównywalny do działalności szkół za granicą.

Szkoła Brand Design – najmłodszy projekt edukacyjny SAR-u, rozpoczyna zajęcia 8 października.  Skierowana jest do pracowników działów komunikacji marketingowej: brand managerów, marketing managerów i osób zarządzających marką, a także do wszystkich zainteresowanych tematem brand design oraz do tych, dla których ważna jest estetyka, jasny przekaz informacji i efektywność marki. Szkoła uczy zarządzania marką poprzez design, a także pokazuje obecne trendy panujące na rynku.

Akademia Komunikacji Marketingowej działa od kilku lat i jest inicjatywą Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, a także Związku Firm Public Relations. Działalność szkoły daje możliwość startu w pracy w sektorze komunikacji marketingowej. Gwarantuje staże i daje możliwość pozostania w branży. Pierwsze zajęcia startują 23 października.

Szkoła Strategii Marki działa na rynku od pięciu lat i jest projektem edukacyjnym skierowanym bezpośrednio do pracowników marketingu, głównie firm, ale również do pracowników agencji reklamowych i osób zainteresowanych zagadnieniami strategii marki i komunikacji. Zadaniem SSM jest nauka dopasowana do profilu i doświadczeń zawodowych uczących się. Zajęcia stwarzają  okazję do zderzenia własnej wiedzy z doświadczeniami specjalistów z innych branż. – To branżowe MBA; aby do tej szkoły zostać przyjętym, trzeba mieć wiele lat doświadczenia zawodowego – komentuje Iwona Dynowska. Start roku dla SSM przewidziany jest na 5 listopada.

W planach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR jest uruchomienie w najbliższym półroczu kolejnego projektu edukacyjnego – Szkoły Strategii i Planowania Mediów.