Kraj

Media Contacts promuje procesory Intela na Cyfrze Plus

Agencja marketingu interaktywnego Media Contacts jest odpowiedzialna za koncepcję i obsługę interaktywnej kampanii reklamowej procesorów Intel Pentium 4 mającej miejsce...

Agencja marketingu interaktywnego Media Contacts jest odpowiedzialna za koncepcję i obsługę interaktywnej kampanii reklamowej procesorów Intel Pentium 4 mającej miejsce na kanale Magazynu Cyfry Plus. Jej celem jest budowanie wizerunku marki oraz promocja zastosowań komputerów pracujących z procesorem Intel Pentium 4. Kampania rozpoczęła się 3 grudnia br. i potrwa do najbliższych świąt. Kreacją na potrzeby kampanii zajęła się agencja reklamowa Euro RSCG New Europe. “Grupą docelową kampanii są abonenci platformy nie mający komputera i rozważający jego zakup” – mówi Jacek Dzięcielak, managing director Media Contacts. Kampania ma formułę codziennie kontynuowanego opowiadania z wątkiem Intela. Codziennie podawane są także pytania związane z opowiadaniem, a uczestnicy konkursu odpowiadają na nie za pomocą SMS-ów. Do wygrania są gadżety Intela i Cyfry Plus. Firma nie podaje wysokości budżetu kampanii. (PU)