Kraj

MediaOn zmienia identyfikację i zatrudnia

Dom mediowy zapowiada rekrutację i inwestycje w badania mediowe.

Dom mediowy MediaOn zdecydował się na restyling logotypu, który unowocześniono i któremu nadano mu stylistykę zgodną z nowymi trendami w brand designie.

– Zależało nam na wprowadzeniu lekkości, powietrza w nowoczesny, niemal technologiczny znak. Dzięki temu przy zachowaniu wcześniejszej kolorystyki wzmocniliśmy jego czytelność i w konsekwencji to, co podstawowe dla znaku – zapamiętywalność – mówi autor odświeżonego logo Samuel Redlin, senior art director z agencji Very Advertising.

Jednocześnie firma pracuje nad zwiększeniem zatrudnienia. Powiększono już dział zajmujący się kampaniami interactive, a firma planuje zwiększenie liczby pracowników także w innych działach o kolejnych specjalistów. MediaOn chce także zwiększyć liczbę badań mediowych, powiększając je o narzędzia korelujące sprzedaż produktów klienta z wynikami mediowymi kampanii.