Kraj

Prokop i Wellman wspierają fundusze UE [WIDEO]

MRR promuje efekty działania funduszy europejskich w Polsce.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1OuuSX4fQfU%22%7D
Agencja reklamowa Opus B na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego przygotowała planowaną na prawie pół roku kampanię promującą efekty działania Funduszy Europejskich. Głównymi bohaterami spotów są prezenterzy TVN Dorota Wellman i Marcin Prokop.

Kampania potrwa do końca lutego 2011 roku. Realizowana będzie w pięciu etapach. Jej celem strategicznym jest promocja marki funduszy europejskich oraz prezentacja zakresu ich oddziaływania i konkretnych inwestycji. 

Pierwszy etap kampanii poświęcony jest Narodowej Strategii Spójności, a kolejne wchodzącym w jej skład czterem krajowym programom operacyjnym: Infrastruktura i Środowisko, Rozwój Polski Wschodniej, Kapitał Ludzki oraz Innowacyjna Gospodarka.

Kampania funduszy po raz pierwszy realizowana jest wielowątkowo. Została także oparta na wspólnej linii kreatywnej – podróży pary reporterów po Polsce tropem funduszy.

W poszczególnych etapach kampanii wyemitowanych zostanie pięć telewizyjnych spotów reklamowych, m.in. w: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Siedem, TV4, TVN24, TVP Info, Polsat Sport, Polsat 2, Discovery i licznych stacjach tematycznych.

Kampania telewizyjna wsparta będzie kampanią internetową, radiową oraz 
w jednym z etapów reklamą w prasie i na nośnikach zewnętrznych.

Media do kampanii zaplanowały i zakupiły agencje Vizeum Polska oraz Hypermedia.