Kraj

Orange wchodzi na rynek z nowymi ofertami

Operator będzie reklamował nową ofertę pre-paid oraz mobilnego internetu

Potwierdziły się nasze informacje sprzed tygodnia (patrz MMP24 z 7 września br.) – PTK Centertel, należący do Grupy Telekomunikacji Polskiej operator sieci komórkowej Orange, wprowadza nową ofertę dla użytkowników telefonów na kartę (pre-paid) pod nazwą Orange One.

Jak mówi Michał Paschalis-Jakubowicz, dyrektor pionu marketingu usług mobilnych w Centertelu, analizując zachowania klientów, widać, że użytkownicy pre-paid są mocno spolaryzowani: albo wolą rozmawiać, albo bardzo często SMS-ują (nawet dziesięciokrotnie więcej SMS-ów niż minut). Dlatego operator zdecydował się wprowadzić nową ofertę Orange One, która w zależności od wybranej opcji daje bonusy tym, którzy więcej rozmawiają przez telefon, lub tym, którzy więcej SMS-ują. Operator podkreśla też, że użytkownicy pre-paid Orange mają wszystkie bonusy i dodatkowe usługi dostępne na rozmowy wewnątrz sieci – do największej w kraju liczby użytkowników (faktycznie Orange ma obecnie największą bazę użytkowników pre-paid).


Paschalis-Jakubowicz mówi też, że Orange One nie jest traktowany jako osobna, kolejna marka czy sub-brand. – Na tym etapie rozwoju nie mówimy już o osobnych markach jak Orange POP, Orange Go czy One, a traktujemy je w kategorii ofert i taryf – mówi szef marketingu usług mobilnych Centertela.

Operatorowi zależy, aby jego oferta pre-paid była postrzegana jako jednolita, a nie jako zbiór osobnych brandów. Temu też służy platforma komunikacji “W krainie rozmów na kartę” autorstwa agencji reklamowej Leo Burnett, która spaja od pewnego czasu oferty pre-paid Orange.
Agencja ta i dom mediowy MEC przygotowują też kampanię reklamową Orange One, która ma ruszyć niebawem w głównych mediach.

Orange wprowadza też najtańszy na rynku abonament na internet mobilny – Orange Free za 19 zł miesięcznie. To oferta dla tych, którzy chcą ściągać dane w nocy (od północy do 8.00 rano). Wtedy mogą to robić bez limitu, natomiast w ciągu dnia każdy 1 MB danych kosztuje 5 gr.