Kraj

Multimedia Polska promuje internet stacjonarny

Operator w działaniach komunikacyjnych zamierza korzystać przede wszystkim z internetu.

Operator telekomunikacyjny Multimedia Polska rusza z ogólnopolską kampanią reklamową wspierającą sprzedaż usług szerokopasmowego dostępu do internetu. Akcja prowadzona jest pod hasłem “2 Mb/s, 20 Mb/s, 120 Mb/s – internet dopasowany do Ciebie”. Kampania potrwa do połowy listopada br.

W pierwszym etapie kampanii w największych miastach prowadzone są akcje rozdawania ulotek. W drugiej połowie września br. ruszy kampania w internecie (nośniki, m.in.: double billboard, rectangle i skyscarper, oraz kampania w Google AdWords). Za całość działań w internecie odpowiedzialna jest agencja ARBOmedia.

W kampanii wykorzystane zostaną też nośniki outdoorowe typu mobil skyboard (30×15 m), które rozstawione zostaną w 10 najważniejszych lokalizacjach operatora, a także voicemailing oraz dodatkowe akcje BTL. Za kreację odpowiada agencja Visane.