Kraj

Albedo autorem promocji Maggi

Nestle chce ożywić kategorię i odebrać konsumentów konkurencyjnym markom.

Albedo autorem promocji Maggi
Nestle Polska rozpoczęło trzymiesięczną promocję konsumencką marki Maggi, przyprawy w płynie. Akcję przygotowała i realizuje agencja Albedo Marketing, a komunikacja obejmuje m.in. materiały POS oraz stronę promocyjną www.maggi.com.pl.

Nagrodami w konkursie są serwis obiadowy Rosenthal (codziennie) oraz trzy nagrody główne po 20 tys. zł każda.

Promocyjne produkty dostępne są w sprzedaży od początku sierpnia br. Aby wziąć udział w zabawie, trzeba zakupić jeden z produktów Maggi, a następnie wysłać odpowiednie hasło z numerem paragonu pod wskazany numer telefonu.

Marketer liczy, że prosty i atrakcyjny mechanizm konkursu przełoży się na wzrost sprzedaży Maggi, zwłaszcza tam, gdzie jej widoczność na półce zostanie dodatkowo wzmocniona promocyjnymi materiałami POS.

– Mając 70 proc. udziałów w rynku, jesteśmy niekwestionowanym liderem kategorii przypraw w płynie. Promocja konsumencka ma na celu dodatkowe wzmocnienie naszej pozycji poprzez zwiększenie rotacji na półce, wzrost sprzedaży, umocnienie lojalności naszych konsumentów oraz pozyskanie konsumentów konkurencji. To doskonała okazja do ożywienia kategorii, więc warto z niej skorzystać – mówi Gabriela Wielgosz, product manager w Nestlé Polska SA.

Nestle konkuruje w tej kategorii produktowej m.in. z marką Kucharek z portfolio firmy Prymat.