Zagranica

Brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes w rękach niezależnej CDD

Koncern motoryzacyjny DaimlerChrysler przekazał brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes-Benz niezależnej londyńskiej agencji Campbell Doyle Dye (CDD). CDD powstała w lipcu...

Koncern motoryzacyjny DaimlerChrysler przekazał brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes-Benz niezależnej londyńskiej agencji Campbell Doyle Dye (CDD). CDD powstała w lipcu br. jako spółka joint venture włoskiej agencji Armando Testa i byłych pracowników BBDO: Waltera Cambella, Seana Doyla oraz Dave’a Dye. Jednak już we wrześniu br. Włosi wycofali się z porozumienia, obawiając się negatywnych skutków gospodarczych ataków terrorystycznych w USA. Dotychczas budżet marki Mercedes-Benz obsługiwany był przez agencję reklamową Partners BDDH. Nie wiadomo, czy w przetargu wzięła udział agencja obsługująca budżet Mercedesa w Niemczech, Francji, Hiszpanii i Włoszech, czyli Springer & Jacoby.