Kraj

Axa ma złoty środek

Ubezpieczyciel rusza z kampanią o charakterze wizerunkowo-produktowym.

Firma ubezpieczeniowa Axa Polska rusza z nową kampanią reklamową. Ma ona charakter wizerunkowo-produktowy. Ma budować wizerunek i świadomość marki Axa oraz promować produkt ubezpieczeniowo-inwestycyjny Złoty Środek (polisa na życie połączona z możliwością inwestowania).

Kampania jest skierowana do klientów indywidualnych – osób dbających o przyszłość swoją i swoich najbliższych, posiadających pewne oszczędności oraz tych, które chcą zainwestować i gromadzić kapitał na przyszłość.

Spot telewizyjny emitowany jest w głównych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych (m.in.: Polsat, Polsat Sport, TVN, TVN24, TVN Siedem, TVN Turbo, Discovery, Animal Planet, AXN i inne).
Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis, za zakup mediów odpowiada zaś dom mediowy Media Direction OMD.

Kampania będzie również prowadzona na outdoorze w dużych miastach, w internecie oraz prasie. Elementem promocji będzie konkurs na antenie radia RMF FM i w portalu Interia.pl.