Kraj

Maciej Chodorowski strategiem w Eurozecie

Nowy menedżer zajmie się analizami i planowaniem strategicznym nadawcy.

Maciej Chodorowski został nowym dyrektorem analiz i planowania strategicznego Grupy Eurozet (właściciel m.in. Radia Zet).

Zastąpi dotychczasowego szefa działu – Karola Kłosa, który po 10 latach pracy rozstaje się z Grupą Eurozet. Do zadań Chodorowskiego będzie należało m.in. przygotowywanie analiz rynku mediów i reklamy oraz opracowywanie rekomendacji strategii działań Eurozetu.

Karol Kłos pozostanie w Grupie Eurozet do końca października br. Do tego czasu będzie przekazywał obowiązki swemu następcy.

Maciej Chodorowski był dotychczas dyrektorem departamentu badań CR Media Consulting. Z rynkiem mediów jest związany od 1997 roku. Uczestniczył w tworzeniu standardów badań i analiz słuchalności radia oraz planowania i optymalizacji kampanii radiowych, prasowych, a także internetowych. W latach 2004-2007 był związany z Grupą Ad.point jako doradca zarządu.