Browar Royal Unibrew Polska współpracował do tej pory z Brain i Testardo Gram.
Royal Unibrew Polska, czwarty pod względem wielkości producent piwa (z ok. 4 proc. udziałów) w kraju, szykuje się do przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną swojej sztandarowej marki piwa Łomża - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.
Przedstawiciele producenta nie komentują tych informacji.
Do tej pory Royal Unibrew Polska współpracował z dwiema agencjami reklamowymi – Brain oraz Testardo Gram. Pierwsza z nich przygotowała wiosenno-letnią kampanię reklamową Łomży (patrz MMP24 z 5 maja br.).
Według naszych informacji marketer zdecydował jednak o zakończeniu współpracy z tą agencją.
Najnowszą kampanię Łomży od strony kreacji przygotowała już agencja reklamowa Testardo Gram - pisaliśmy o niej w MMP24 z 24 września br.).
Według naszych informacji współpraca ta miała jednak charakter projektowy, a Royal Unibrew szykuje się najprawdopodobniej do rozpisania przetargu na obsługę Łomży.
Planowaniem i zakupem mediów dla tego klienta zajmuje się dom mediowy Starlink.
Producent Łomży sukcesywnie zwiększa wydatki reklamowe – w 2008 r. firma wydała na reklamy w mediach 4,8 mln zł cennikowo (dane brutto, źródło: Expert Monitor), a w 2009 r. – 7,8 mln zł.
Czytaj więcej na temat: Brain, Expert Monitor, Starlink, Łomża, Royal Unibrew Polska, Testardo Gram