M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zmiany w zespole i strukturze AdAction

Agata Małkowska-Szozda | 27 września 2010, 06:00

Nowe stanowiska i nowy dyrektor operacyjny.

Joanna Głuskowska objęła stanowisko szefa sprzedaży AdAction, a Maciej Czerwiński został szefem produkcji. Są to nowe stanowiska w strukturze. Oboje zaczynają pracę w październiku.

Głuskowska będzie odpowiedzialna za współpracę z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi. Poprzednio była zatrudniona w IDMnecie na stanowisku key account managera. Od kilku miesięcy współpracowała z AdAction przy kampaniach in-game dla marek: Unilever, Polkomtel, Nestle.

Maciej Czerwiński awansował w ramach struktury AdAction ze stanowiska product managera. Będzie odpowiadał za: dalszy rozwój sieci AdAction Network i sieci PlayAds, produkcję gier reklamowych (Gry.adaction.pl) oraz wdrażanie nowych produktów. W AdAction pracuje od 2007 roku. Wcześniej był zatrudniony w MRM Worldwide.

Z AdAction rozstaje się Adam Semik, który od sierpnia pełnił funkcję dyrektora operacyjnego. Jego obowiązki przejmie Jan Roszkiewicz, obecny dyrektor działu agencyjnego IDMnetu, który będzie łączył obie funkcje. Roszkiewicz z IDMnetem związany jest od ponad 2 lat. W branży pracuje od 2005 roku. Wcześniej był zatrudniony w działach sprzedaży największych polskich portali internetowych (Onet, Interia, O2).

– Przygotowujemy strukturę personalną pod nowe projekty, których uruchomienie planujemy w ciągu najbliższych miesięcy – skomentował zmiany Adam Dyba, wiceprezes IDMnetu.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,