M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Oceanic wykorzystuje wyniki badań noblistów

Joanna Dziwisińska | 27 września 2010, 06:00

Wkrótce do sprzedaży trafi linia kosmetyków do pielęgnacji twarzy, w której wykorzystano wyniki odkryć naukowych noblistów. W kampanii wystąpi Kayah.

Laboratorium Farmaceutyczno-Kosmetyczne "Oceanic" jesienią tego roku wprowadzi do sprzedaży nową linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy AA Prestige Pro-DNA Code.

Seria jest inspirowana odkryciami noblistów w dziedzinie fizjologii,  medycyny i chemii.

Wraz z pojawieniem się kosmetyków w sprzedaży ruszy ich kampania reklamowa. Udział w niej weźmie Kayah, która jest ambasadorką marki AA. Zdjęcia do nowych reklam wykonała Marlena Bielińska. Przygotowaniem i przeprowadzeniem kampanii marketer zajmie się we własnym zakresie. Działania obejmą wybrane tytuły magazynów dla kobiet.

Czytaj więcej na temat: , ,