M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Getin Bank odmładza target

Beata Goczał | 27 września 2010, 06:00

Piotr Fronczewski ponownie w kampanii banku.

Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna Getin Banku promująca Lokatę Codzienną.

Reklama "Uśmiech" jest kontynuacją działań marketingowych zmierzających do rozszerzenia grupy celowej Getin Banku oraz przybliżenia jego oferty osobom ceniącym nowoczesne i atrakcyjne produkty finansowe.

Osią przekazu jest radość klientów, którzy obserwują wyniki oszczędzania na nowej lokacie znajdującej się w ofercie banku. Twarzą działań jest Piotr Fronczewski, który już po raz trzeci w tym roku gości w kampanii Getin Banku.

- Odmładzając wizerunek Getin Banku, kierujemy nasz przekaz do coraz szerszego grona odbiorców. Podejmowane działania marketingowe są doskonałym uzupełnieniem strategii banku zakładającej uniwersalizację i unowocześnienie oferty produktowej – mówi Jerzy Prokopczak, dyrektor departamentu marketingu Getin Banku.

Za kreację i produkcję reklamy "Uśmiech" odpowiada agencja Heads Advertising. Spot został wyreżyserowany przez Dariusza Kuca i zrealizowany techniką cyfrową kamerą Phantom HD z obiektywami Panavision (pracują z szybkością do 1 tys. klatek na sekundę).

Za zakup mediów odpowiada MediaVest. Emisja spotów została zaplanowana w stacjach ogólnopolskich, m.in.: TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, oraz tematycznych: TVN24, TVN Turbo, TVN Style, Polsat Sport, Polsat News, Discovery, Discovery Science, Discovery Travel & Living, National Geographic. Kampania będzie prowadzona również w internecie i potrwa do końca października.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,