Kraj

Cztery marki w jednym spocie

Startuje nowa kampania reklamowa cukierków w czekoladzie Wawel.

Od wczoraj trwa nowa kampania reklamowa cukierków w czekoladzie firmy Wawel. Spot pokazuje cztery światy, każdy odpowiadający innemu rodzajowi cukierków: Michałków Zamkowych, Kasztankowych, Trufli i Marcepana.

Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji
 i radiu. Spoty o długości 30 i 15 sekund emitowane będą w kanałach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, kanałach tematycznych oraz w wybranych stacjach radiowych.

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Tippingpoint (o wygraniu przez tę agencję przetargu na realizację tej kampanii pisaliśmy w MMP24 z 14 września br.), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western. Wsparcie PR dla kampanii zapewnia agencja TBWA/PR.

W trakcie trwania kampanii cukierki dostępne będą również w nowych, większych 750-gramowych opakowaniach z wygodną rączką ułatwiającą noszenie.