Kraj

Elżbieta Olechowska zrezygnowała z funkcji szefowej reklamy G+J Polska

Elżbieta Olechowska, dyrektor reklamy wydawnictwa G+J Polska, zrezygnowała z funkcji. Informację potwierdził Oliver Voigt, prezes G+J Polska. Elżbieta Olechowska pełniła...

Elżbieta Olechowska, dyrektor reklamy wydawnictwa G+J Polska, zrezygnowała z funkcji. Informację potwierdził Oliver Voigt, prezes G+J Polska. Elżbieta Olechowska pełniła swoją funkcję w G+J od trzech lat. Zdaniem Olivera Voigta “wykonała wspaniałą pracę” dla firmy, a “w jej życiu nadszedł czas poszukiwania nowych wyzwań, które sprostają jej oczekiwaniom”. G+J Polska przebudowało ostatnio struktury. Powstała Grupa Marketingu i Reklamy łącząca dotychczasowe działy reklamy i marketingu, na czele z niedawno pozyskaną z Axel Springer Polska Kingą Dubicką-Chmielewską. Celem grupy jest kreatywna, indywidualna współpraca z klientami. G+J Polska będzie poszerzać skład osobowy grupy. Przypomnijmy, że około dwóch tygodni temu informowaliśmy o rezygnacji z funkcji szefowej marketingu G+J Polska Mai Meissner. Prezes Voigt nie łączy tych dwóch zdarzeń. Jego zdaniem mamy do czynienia z dwoma oddzielnymi, indywidualnymi decyzjami. Według Expert Monitora wpływy reklamowe brutto tytułów G+J Polska wyraźnie wzrosły, porównując okresy I-X 2000 r. i I-X 2001 r. W pierwszym podanym okresie wpływy wg cenników “Claudii”, “Focusa”, “Naj”, “Halo!”, “Mojego Mieszkania”, “Ładnie mieszkaj”, “Mojego Gotowania”, “Rodziców” oraz ich wydań specjalnych wyniosły 64 mln zł, w roku bieżącym natomiast (latem w miejsce “Halo!” weszła “Gala”) – 93 mln zł. (KP)