W ramach jesiennej kampanii Prince Polo Kraft Foods Polska prowadzi promocję konsumencką.
Oprócz działań w internecie kampanię tworzą reklama TV oraz edycja limitowana “opakowań z emocjami”.
Mechanizm składa się z dwóch tur. W pierwszej konsumenci mogą na mapie 14 największych studenckich miast w Polsce zgłaszać miejsca, które kojarzą im się z wolnością, radością, przyjaźnią bądź miłością. Każde zgłoszenie powinno zawierać także krótkie uzasadnienie/historię dotyczące danego miejsca. W ten sposób powstaje Mapa Dobrych Emocji.
W drugiej turze internauci głosują na najciekawsze miejsca związane z daną emocją w danym mieście. Dla autorów najpopularniejszych rekomendacji przygotowano nagrody, które mają wywołać pozytywne emocje – weekendowe wyjazdy dla dwojga lub grupy przyjaciół, profesjonalne sesje fotograficzne, motory Harley Davidson na weekend.
Akcja prowadzona jest na bazie dedykowanej strony internetowej www.mapadobrychemocji.pl
Kampania obejmuje liczne działania w internecie oraz w Radiu Eska.
Za działania kreatywne odpowiada Next Innovation, za planowanie i zakup mediów Starcom.