Przetargi

DDB wycofuje się z przetargu PTC

W przetargu pozostanie pięć polskich agencji reklamowych i jedna zagraniczna.

Polski oddział sieci agencji reklamowych DDB wycofał się z przetargu na obsługę budżetu reklamowego Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), operatora sieci Era. Przedstawiciele agencji potwierdzili tę informację, ale nie chcą podać przyczyn podjętej decyzji.

Sieć DDB współpracuje z T-Mobile (główny udziałowiec PTC) na rynku niemieckim. Gros projektów realizuje tam dla marketera Tribal DDB specjalizująca się w projektach interaktywnych.

Z naszych informacji wynika, że do uczestnictwa w przetargu zaproszono sześć agencji lokalnych i jedną zagraniczną. Były to: Saatchi & Saatchi (pracująca dla marki Era Biznes), G7 (obsługująca pozostałe marki PTC), DDB, Change Integrated, Lowe GGK i Gruppa66 Ogilvy. Zagraniczną agencją zaproszoną do udziału w przetargu jest najprawdopodobniej Wieden & Kennedy.