Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę telekomunikacyjną UPC Polska dopasowaną do potrzeb klientów biznesowych. To pierwsze działania reklamowe operatora skierowane do tej grupy docelowej. Obejmą one internet i telewizję. Kampania jest wsparciem wprowadzonej we wrześniu oferty promocyjnej obejmującej pełen zakres nowoczesnych usług telekomunikacyjnych wspierających prowadzenie firmy.
“W UPC to Ty decydujesz, ile płacisz” – to hasło kampanii UPC, której celem jest poinformowanie klientów biznesowych o nowej ofercie mającej zapewnić każdej firmie, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, elastyczne i wygodne rozwiązania w korzystnej cenie.
Jak twierdzi operator, UPC Biznes to najszybsze łącze internetowe, linie telefoniczne z nawet 1,5 tys. minutami w abonamencie na połączenia do sieci stacjonarnych i komórkowych w Polsce i 44 innych krajach Europy i świata. To także stały dostęp do informacji, m.in. dzięki kanałom telewizji cyfrowej UPC poświęconym tematyce biznesowej.
30-sekundowe spoty emitowane są w wybranych stacjach TV. W internecie pojawiają się bannery, m.in. w portalach: Money.pl, Wiadomosci24.pl, Gazetapraca.pl, Newsweek.pl, Biznes-firma.pl i innych. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaVest. Kreacją kampanii zajęła się agencja Ad King. Przygotowanie spotu powierzono agencji Mechaniczna Pomarańcza.
Kampania obejmuje także materiały BTL, takie jak ulotki i plakaty. Przygotowała je agencja CGAmk.