Kraj

Homo Homini oferuje szybkie i tanie badania

Minibadania opinii dla mediów z wynikami jeszcze tego samego dnia w ofercie Homo Homini.

Homo Homini wprowadza nowe produkty badawcze – cotygodniowy Omnibus Express oraz CATI<24 h.

To pierwsze realizowane jest co piątek, a pytania do kwestionariusza klienci mogą zgłaszać do dwóch godzin przed rozpoczęciem badania. Koszt realizacji jednego pytania to 500 zł netto. Wyniki w postaci tabel dostarczane są tego samego dnia, do godz. 23. Omnibus Express realizowany jest metodą telefonicznego sondażu (CATI) na próbie powyżej 1 tys. osób dorosłych mieszkańców Polski.

Z kolei CATI<24 h to badanie zlecane w całości przez jednego klienta, kwestionariusz może zawierać około ośmiu pytań. Za 2,5 tys. zł można zlecić realizację badania na grupie powyżej 500 osób, a za 5 tys. zł można przeprowadzić badanie na grupie powyżej 1 tys. osób. Wyniki są dostarczane do godz. 23 tego samego dnia, o ile kwestionariusz dostarczy się do godz. 12.

Jak mówi Marcin Duma, szef Homo Homini, firma zdecydowała się na wprowadzenie takiej oferty, ponieważ klienci często zwracają się z pytaniami o realizację niewielkich badań, od jednego do trzech pytań. Barierą bywa jednak koszt samodzielnej ich realizacji.