Rieber Foods Polska rozpoczął w kinie, telewizji, prasie i internecie kampanię reklamową Fisielowego kubka Delecta – kisieli bez gotowania dla dzieci.
Kompleksowe działania pod hasłem “Taki kisiel to jest Fisiel!” podporządkowano specyfice dwóch grup odbiorców: dzieci (bezpośrednich użytkowników produktu) oraz ich mam.
Przekaz skierowany do dzieci koncentruje się na zabawie i bohaterze marki – króliku Fisielu. W telewizji zaplanowano sponsoring wieczorynek w TVP1, bajek w Polsacie i Cartoon Network. W internecie przygotowano konkurs na stronie www.fisielowykonkurs.pl wspierany kampanią spotową w Disney Channel i Disney XD.
Kampanię prasową skierowaną do mam zaplanowano w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej i poradnikowej.
Działania informacyjne uzupełnia sponsoring filmu animowanego “Żółwik Sammy”. Informację o Fisielowym kubku zamieszczono na materiałach promujących film. W kinach we Wrocławiu, w Poznaniu i Szczecinie zostanie dodatkowo przeprowadzona akcja samplingowa. Kampania potrwa do końca listopada br.
Za kreację reklamy TV i kinowej odpowiada Red8 Communications Group, za layouty prasowe – PND Futura. Działania w internecie przygotowały At Media, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.