Kraj

Premio buduje zaufanie

Sieć serwisów samochodowych zachęca do swoich usług.

Premio buduje zaufanie
Należąca do Goodyear Dunlop Tires Polska ogólnopolska sieć serwisów samochodowych typu fast-fit Premio rozpoczyna zimową ogólnopolską kampanię promocyjną.

Działania mają wspierać wizerunek sieci Premio, w których można szybko i niedrogo dokonać przeglądu auta, przeprowadzić podstawowe naprawy oraz kupić najlepsze opony.

Kampania podkreśla, że fachowcy Premio doskonale zdają sobie sprawę z tego, iż kierowcy, powierzając im swoje pojazdy, obdarzają ich tym samym dużym zaufaniem, którego nie można zawieść.

Layout reklamowy wykorzystuje wizerunek kobiety, która rysuje serce na tylnej szybie swojego auta. Kampania ma także na celu zachęcenie klientów do skorzystania z usług wymiany i montażu opon oraz obowiązujących promocji.


Spoty radiowe Premio emitowane będą w ogólnopolskich rozgłośniach (RMF FM, Radio Zet, Tok FM oraz regionalnych rozgłośniach Polskiego Radia). Dodatkowym wsparciem kampanii będą billboardy eksponowane przy serwisach Premio oraz materiały promocyjne dostępne w punktach obsługi klienta. Wszystkie punkty Premio otrzymały również bezpłatne promocyjne gazetki. Kampania potrwa do końca października br.


Obecne działania są kontynuacją strategii komunikacji przyjętej w 2009 r. Każdy klient, który odwiedzi serwis Premio, może liczyć na profesjonalną obsługę i rekomendację ze strony pracowników serwisów Premio. Potwierdza to użyte w zimowej kampanii hasło: “Kochasz swoje auto? My również” – co oznacza, że mechanicy troszczą się i dbają o auta swoich klientów jak o swoje własne.

W sezonie zimowym Premio planuje także działania w internecie wzmacniające pozycję strony internetowej www.premio.pl oraz budujące świadomość marki Premio w najbardziej popularnych portalach motoryzacyjnych.


Adaptację kreacji na podstawie materiałów Goodyeara przygotowała agencja Polymus. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.