Kraj

Inna wizja rozwoju MRM przyczyną rozstania z Maciejem Tesławskim

Z firmą McCann Relationship Marketing (MRM) należącą do grupy McCann-Erickson rozstał się jej dotychczasowy prezes Maciej Tesławski (pisaliśmy o tym...

Z firmą McCann Relationship Marketing (MRM) należącą do grupy McCann-Erickson rozstał się jej dotychczasowy prezes Maciej Tesławski (pisaliśmy o tym we wczorajszym wydaniu DS “MiMP”). Jego następcą została Kinga Lewandowska, obecny prezes Momentum (Experimental Marketing), innej firmy należącej do grupy. Lewandowska będzie zarządzać obiema firmami. W sprawie przyczyn odejścia Tesławskiego zostało wydane oficjalne oświadczenie: “Powodem rozstania się z Maciejem Tesławskim było niezaakceptowanie przez właściciela firmy planów rozwoju MRM na rok przyszły. Przedstawiona przez Tesławskiego wizja rozwoju nie gwarantowała pozyskania przez zarządzaną przez niego firmę pozycji na rynku, jakiej oczekiwano. Prezesem zarządu została Kinga Lewandowska, która nadzorowała już rozwój MRM na etapie budowania struktur tej agencji w ramach McCann Communications. Właściciel firmy uważa tę decyzję za ostateczną”. Iwona Jaworska, dyr. PRisma Communications, firmy PR należącej do grupy McCann, nie podała, jakiego typu były to rozbieżności ani też jaka jest oczekiwana pozycja MRM na rynku. Zapewniła jednak, że odejście Tesławskiego to koniec zmian w MRM. “Nie są planowane ani w tej firmie, ani w całej grupie dalsze zmiany personalne. MRM nie zostanie zamknięty, będzie funkcjonował na dotychczasowych zasadach”. Marek Janicki, CEO Grupy McCann, przebywa na urlopie i nie udało nam się uzyskać od niego żadnego komentarza w tej sprawie. MRM oferuje usługi związane z szeroko rozumianym marketingiem bezpośrednim (m.in. marketing relacji, zarządzanie bazami danych, tworzenie programów lojalnościowych). Główni klienci agencji to m.in. Europay, Glaxo SmithKline, L’Oreal, Varta, Maspex, Unilever, Reckitt Benckiser. (AMS)