Kraj

Magazyn "Vita" poszerza markę i podnosi jakość papieru

"Vita" - magazyn o zdrowiu wydawnictwa Edipresse Polska - rozrzesza swoją markę. W połowie stycznia 2002 r. na rynek trafi...

“Vita” – magazyn o zdrowiu wydawnictwa Edipresse Polska – rozrzesza swoją markę. W połowie stycznia 2002 r. na rynek trafi wydanie specjalne tytułu w nakładzie 100 tys. egzemplarzy w całości poświęcone profilaktyce i leczeniu cukrzycy. Izabela Bochenek, dyr. marketingu Edipresse Polska, powiedziała, że w nadchodzącym roku ukaże się jeszcze co najmniej jedno wydanie specjalne “Vity”. Od początku 2002 r. magazyn poprawi też jakość papieru, co ma być zachętą dla reklamodawców. Czytelnicy wraz z podstawowym wydaniem lutowym dostaną bonus w postaci tabeli kalorii. Cena egzemplarzowa “Vity” pozostanie bez zmian – 3,99 zł. “Vita” weszła na rynek w 1998 r. w charakterystycznym kieszonkowym formacie, któremu jest wierna. Jak podał wydawca, jej średnia sprzedaż za III kwartał br. wyniosła 174,5 tys. egzemplarzy. Wpływy reklamowe tytułu od stycznia do października br. brutto sięgnęły ponad 4,2 mln zł (Expert Monitor). (KP)