M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tomasz Aleksandrzak kieruje marketingiem LG w Polsce

Maciej Burlikowski | 15 października 2010, 06:00

Producent elektroniki użytkowej i AGD ma nowego szefa marketingu, który wcześniej zarządzał marketingiem Intersnack Poland.


Tomasz Aleksandrzak został dyrektorem marketingu polskiego oddziału koreańskiego koncernu LG Electronics.

Izabela Hryciuk, która wcześniej pełniła tę funkcję (o jej nominacji pisaliśmy w MMP24 z 8 marca br.), rozstała się z firmą.

Nowy szef marketingu LG Electronics Polska ma 15-letnie doświadczenie w marketingu, dotychczas głównie w branży FMCG.

Ukończył studia na University of Humberside w Hull w Wielkiej Brytanii.

W 1995 r. rozpoczął pracę w firmie Johnson & Johnson. Po trzech latach przeszedł do Kraft Polska, gdzie spędził kolejnych siedem lat. Przez cztery lata jako brand manager odpowiadał za markę Maxwell House, a następnie Jacobs, a przez kolejne trzy lata pracował jako marketing manager w filii Krafta w Bułgarii. Następnie przeszedł do firmy Polsnack (producenta chipsów Chio), gdzie został dyrektorem marketingu. W firmie pracował do czasu przejęcia jej przez Lorenz Bahlsen Snack-World pod koniec 2006 r. Następnie przez dwa lata prowadził własną działalność w zakresie usług finansowych, natomiast przez ostatni rok pracował jako dyrektor marketingu w firmie Intersnack Poland, która jest producentem marki Felix.

LG Electronics Polska sprzedaje sprzęt RTV (jest drugim ilościowo, a trzecim wartościowo producentem telewizorów w Polsce), sprzęt AGD, IT (głównie monitory), telefony komórkowe i klimatyzatory.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,